duminică, 20 septembrie 2015

REVIEW: Stick corector cu extract de arbore de ceai Love Nature

Buna! Astăzi o sa va prezint un nou review despre stickul corector cu extract de arbore de ceai Love Nature de la Oriflame.
 Eu nu prea comand de la Oriflame, prefer mai mult AVON, dar la recomandarea unei prietene am achiziţionat acest corector. Este împărţit în două culori: verde şi bej. Culoarea verde tratează petele roşii si coşurile, iar cea bej acoperă imperfecţiunile.
 Mi s-a mai întâmplat ca, din când în când, sa devin puţin verde şi să mă întrebe lumea: "Ce ai păţit? Eşti cam verde?" Dar am făcut faţă tuturor întrebărilor. Îl puteţi achiziţiona de la reprezentanţii voştri Oriflame, la preţul de 17,90 lei. Dimensiunea este de 4 g.
Ingrediente: DI-C12-13 ALKYL MALATE, CETEARYL ISONONANOATE, OZOKERITE, CANDELILLA CERA, POLYBUTENE, CERA MICROCRISTALLINA, SILICA, OCTYLDODECANOL, COPERNICIA CERIFERA CERA, C30-50 ALCOHOLS, TOCOPHERYL ACETATE, PANTHENOL, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, BISABOLOL, TRIMETHOXYCAPRYLYLSILANE, MELALEUCA ALTERNIFOLIA (TEE TREE) LEAF OIL, ASCORBYL PALMITATE, TALC, LIMONENE, BENZYL ALCOHOL, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 42090, CI 77499.
 Are un miros usor mentolat, dar pe mine nu ma deranjează acest lucru. Nu vă faceţi griji căci nu ustură şi nu provoacă iritaţii. Formula contine ulei de arbore de ceai, ce are proprietăţi antibacteriene. Ambalajul este albastru si usor de folosit: aplicaţi pe monstrueţ partea verde,  neteziţi cu degetul, apoi aplicaţi şi partea bej, pentru a acoperi şi neteziţi cu degetele. Acest corector mi l-a achiziţionat mama, şi acum am două, căci a fost o promoţie acum câteva luni. Nu a stat pe gânduri, mi l-a achiziţionat şi mi l-a adus acasă. 
Sa sintetizăm tot ceea ce am scris mai sus:
Nume: Stick corector cu extract de arbore de ceai Love Nature
Unde îl găsiţi: Orice reprezentant Oriflame
Cantitate: 4 g
Preţ: 17,90 lei
Nota: 10
Este foarte simpatic si usor de folosit. Ce îmi pot dori mai mult? Eu va spun doar atât: Merită achizitionat cu siguranţă!
                                       V-am pupăcit!
                                                            


2 comentarii: