sâmbătă, 26 septembrie 2015

REVIEW: Spray parfumat Perceive

Buna tuturor! Astavi vin cu un nou review in care va voi povesti putin despre spray-ul parfumat Perceive.
Acesta face parte din categoria floral-orientala, o categorie ce mi se potriveste destul de bine, iar notele principale sunt frezia, para si moscul. Aveti grija caci este inflamabil, ca orice parfum de altfel. Mirosul persista toata ziua, nu am avut probleme cu el pana acum. Nu l-am folosit foarte des, deoarece acum am un alt parfum de la Pur Blanca (va urma un review). Il gasiti in brosurile AVON, la pretul standard de 40 lei. Panditi ofertele caci sunt si reduceri la acest parfum. Am avut mai demult si varianta mai mica de 50 ml care nu m-a dezamagit.
Ingredientele sunt: ALCOHOL DENAT, AQUA, PARFUM, BENZOPHENONE-3, GLYCERIN, DISODIUM EDTA, CI 60730, CI 19140, CITRAL, EUGENOL, BENZYL SALICYLATE, GERANIOL, HYDROXYISOHEHYL 3-CYCLOHEXENE, CARBOXALDEHYDE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LINALOOL, BENZIL, BENZOATE, CITRONELLOL, LIMONENE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE <1009303-002>.
Cam acestea au fost ingredientele. Si acum, sa rezumam putin randurile de mai sus:
Nume: Spray parfumat Perceive
Unde il gasiti: Orice reprezentant AVON
Cantitate: 75 ml
Pret: Pretul standard este de 40 lei
Nota: 10
Un parfum perfect, ce mai! Merita cumparat si testat si vi-l recomand cu mare drag. Astept comentariile voastre.
                                 Kisses!
                                           




2 comentarii:

  1. Haha. Alt parfum preferat de mama mea. Miroase fiarte bine intradevar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Presupun ca toate mamele adora parfumul Perceive, pentru ca pe acesta mi l-a luat chiar mama.

      Ștergere