duminică, 27 septembrie 2015

REVIEW: Balsam de buze Fruit Flavour

Bună Astăzi va prezint "colecţia" de balsamuri Fruit Flavour. Aceasta "colecţie" o puteţi găsi în broşurile AVON.
Şi dacă tot am început discuţia despre balsamurile Fruit Flavour, eu zic sa vi le prezint puţin. Sunt disponibile în 3 variante: Blood Orange, Reviving Raspberry şi Strawberry Bliss. După cum am spus şi mai sus, le puteţi achiziţiona de la reprezentanţii voştri Avon si costa maxim 14 lei, acesta fiind preţul standard, deci îl găsiţi la preţuri diverse în funcţie de oferta. Fiecare balsam are aromă şi gust de căpşuni, portocale sau zmeură, după cum au şi numele. Din punctul aceasta de vedere este foarte draguţ.
În plus este micuţ cu un căpăcel simpatic, şi cu o cantitate de 10 ml. Din ingrediente nu am înţeles absolut nimic, eu oricum nu înţeleg mare lucru din ingredientele balsamurilor de buze :P. În schimb nu prea hidratează, adică am avut buzele uscate o perioada şi nu prea le-a făcut fata. Recunosc ca hidratarea a fost, pentru mine, cel mai mare minus, dar, din păcate, nu prea rezistă pe buze mai mult de 3 ore. Cred că este şi puţin rezistent la transfer deoarece după ce m-am spălat pe faţa mai aveam puţin balsam pe buze. Desigur, nu în aceeaşi cantitate.
Şi acum, sa sintetizăm puţin, ceea ce am scris mai sus:
Nume: Balsam de buze Fruit Flavour
Unde îl găsiţi: Orice reprezentant AVON
Cantitate: 10 ml
Preţ: Preţul standard este de 14 lei
Nota: 6
Ştiu ca am fost cam dura cu nota, dar eu aşteptam de la acest produs hidratare, pe lângă miros şi gust. Aceasta a fost strict părerea mea. Nu uitaţi să îmi scrieţi şi voi părerea voastră. Dacă aveţi întrebări în legatură cu acest produs, nu ezitaţi sa mi le puneţi căci vă voi răspunde cu mare drag.
                                          Pupici!


                                                   
                                              
                                             

2 comentarii:

  1. Nu m-am inteles niciodata cu balsamurile de buze de la Avon. Iti recomand cutiuta cu minuni de la Oriflame. E foarte buna pentru buze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea cunosc reprezentanti Oriflame si de aceea comand mai mult de la Avon. Intr-adevar am auzit ca acea cutiuta cu minuni de la Oriflame e foarte buna. Ma tenteaza foarte mult!

      Ștergere