vineri, 25 septembrie 2015

REVIEW: Argila Aslavital

Hello! Revin cu un nou review pentru argila Aslavital, o argila 100% naturală, prevăzută pentru tratamentele cosmetice.
Aceasta este sub forma de pulbere şi este extrasă din zona Pădurea Craiului. O puteţi folosi pentru tratarea acneei sau pentru măşti pentru fiecare tip de ten. O cutie contine 10 plicuri si costa 13 lei la o farmacie oarecare si 15 lei la Sensiblu. Personal, va recomand sa o luaţi de la o farmacie obişnuită. Mie îmi ajunge un pliculeţ pentru două măşti aşa că o cutie îmi va ajunge pentru 20 de măşti. Ieftin si bun! Era să uit: în cutie se află şi un prospect pe care puteţi citi măşti pentru fiecare tip de ten. Nu uitaţi că nu trebuie să folosiţi produse din plastic sau metal căci argila îşi pierde din proprietăţi. Şi eu zic că nu vreţi asta. Să vă prezint câteva măşti pentru fiecare tip de ten în parte:
1. Mască pentru ten gras
Pentru tenul gras va trebui să folosiţi suc de roşii, lămâi, castraveţi, caise sau portocale amestecat cu pudră de argila.
2. Mască pentru ten uscat sau normal
Pentru tenul uscat sau normal va trebui să folosiţi suc de castraveţi, ţelină, lapte miere, ulei de măsline sau galbenuş de ou amestecat cu argilă Aslavital.
3. Mască pentru tratarea acneei
Pentru tratarea acneei, se va folosi pudra de argila cu apă de la robinet, apă de pe tărâţe de grâu, apă de mare sau apă de izvor. Tratamentul durează 7 zile, apoi se reia de câte 2 ori pe săptămână până la vindecare.
Să nu uităm că argila este testată dermatologic, aşa că puteţi avea mare încredere în ea.
Să sintetizăm puţin tot ceea ce am scris mai sus:
Nume: Argilă Aslavital
Unde o găsiţi: orice farmacie
Cantitate: un plic cântăreşte 20 g
Preţ: 13-15 lei
Nota: 10
Acesta a fost review-ul pentru azi. Vă aştept părerile şi dacă aveţi vreo întrebare, nu ezitaţi să mi-o puneţi căci vă voi răspunde cu mare, mare drag.
                                         Kisses,
                                                   



2 comentarii:

  1. Foarte fain articol. Unele lucruri nu le stiam despre argila. Eu am incercat acum ceva ani masca cu argila dar la mine nu a functionat. La tine?

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine functioneaza. Cel putin imi pastreaza tenul mat, pentru ca eu am tenul gras, pe tot parcursul zilei!

    RăspundețiȘtergere